Sunday 26 April 2020

๐™„๐™‰ ๐™ˆ๐™” ๐™ƒ๐™€๐˜ผ๐™๐™


                         ๐˜‰๐˜ช๐˜ด๐˜ฎ๐˜ช๐˜ญ๐˜ญ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ช๐˜ณ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ช๐˜ณ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ช๐˜ฎ,
                    ๐˜ˆ๐˜ด๐˜ด๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ช๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฎ ๐˜ธ๐˜ข๐˜ณ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ถ๐˜ญ๐˜ญ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ช ๐˜ธ๐˜ข๐˜ฃ๐˜ข๐˜ณ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ข๐˜ต๐˜ถ๐˜ฉ,
                           ๐˜š๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฎ ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ณ๐˜ช๐˜ฑ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ข ๐˜ด๐˜ข๐˜บ๐˜ข ๐˜๐˜ข๐˜ฏ๐˜ข.

 [ Okay lahh nih aku nak cerita kan sikit tentang isi hati aku , kalau nak tahu kadang kadang aku rasa nak bersendirian sebab aku pon tak tahu kenapa mybe sebab banyak sangat bende yang nak difikirkan . Aku pernah rasa down , down sangat yelahh sape je yang tak pernah rasa down kan ๐Ÿ˜Š . masatuh aku punya rasa down sakit sangat wey , sakit tak terkata :) . tapi masa tuh allah je yang tahu apa yang aku tengah rasa ๐Ÿ˜” . ribut taufan semua datang hehehe dia punya serabut dah macam apa dahh masa tuh hahahaha ๐Ÿ˜‚ .



Tapi takpe lahh sebab aku selalu pesan dekat diri aku , yang kita kene selalu bersabar , sebab Allah sayang dengan orang yang sabar ❤ . sakit macam mana pon senang macam mana sekali pon jangan kita lupa si DIA maha pencipta ๐Ÿ˜Š . Aku takde nak maksudkan apa apa pon ape yang aku katakan . aku just share untuk diri aku macam mana aku nak jadi strong girl ❤ . kadang kita nih lebih baik diam daripada berkata kata sebab kadang ii kata kata kita nih boleh luka kan hati seseorang tanpa kita sedar . Takpe lahh Allah takkan uji hamba dia daripada luar kemampuan kita , kita hanya positif Allah uji sebab allah rindu kita .

Okay dekat sini yang penting kita jangan berhenti berdoa untuk kuatkan hati kita , dengan beri kita semangat ❤ . okay cukup lahh setakat nih yang aku share . nanti nanti in shaa allah aku akan story lagi yee . thanks korang sebab sudi singgah baca dekat blog "แด˜แด€ษดแด…แด€แด„แดแดแด‡สŸ" nihh . hope korang enjoy ❤ .




๐˜ผ๐™Ž๐™Ž๐˜ผ๐™‡๐˜ผ๐™ˆ๐™๐˜ผ๐™‡๐˜ผ๐™„๐™†๐™๐™ˆ ❤.


No comments:

Post a Comment