Sunday 26 April 2020

𝙔𝙐𝙆𝙄𝙎𝘾𝘼𝙍𝙁


                              𝘉𝘪𝘴𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢𝘩𝘪𝘳𝘳𝘢𝘩𝘮𝘢𝘯𝘪𝘳𝘳𝘢𝘩𝘪𝘮
              𝘈𝘴𝘴𝘢𝘭𝘢𝘮𝘶𝘢𝘭𝘢𝘪𝘬𝘶𝘮 𝘸𝘢𝘳𝘢𝘩𝘮𝘢𝘵𝘶𝘭𝘭𝘢𝘩𝘪 𝘸𝘢𝘣𝘢𝘳𝘢𝘬𝘢𝘵𝘶𝘩.

Hai gais , dekat sini saya nak bagitahu yang saya ade membuat jualan tudung murah dari "𝘠𝘜𝘒𝘐𝘚𝘊𝘈𝘙𝘍 𝘏𝘘". Original dari hq tau , murah murah lagi 😍❤ kain tudungnye pon lembut dan paling penting bagi kaum hawa , mudah dibentuk tauu hehehe 😍💕 . ada banyak sangat pilihan warna warna yang lawa . macam macam warna ada yang korang nak tau 😊. yang penting sekali murahhh 😍. ada banyak pilihan kalau korang ada nak yang tudung plain pon ada untuk yang berminat tudung bercorak pulak pon ada tau gais 😍 .







Okay gamba yang atas nih untuk tudung bawal plain , kepada yang berminat untuk tudung bawal plainboleh lah korang pilih warna warna favourite korang 😍 . lawa lawa kan warna dia 😍 . siapa siapa yang berminat boleh lah order ye kawan kawan .







Okay kalau yang ini kepada yang berminat untuk memakai tudung shawl 😍 . lawa lawa tau gais warna warna , kain pon lembut , yang paling penting mudah dibentuk tau 😍 . 𝘖𝘳𝘪𝘨𝘪𝘯𝘢𝘭 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘠𝘜𝘒𝘐 𝘏𝘘 😍❤.














haaa kalau nih untuk kepada korang yang berminat dengan tudung bercorak 😍❤ . love sangat sangat dengan kain dia tau ❤❤ , kalau korang berminat . korang boleh order yee gais 😊 . thank you gais sebab sudi singgah ke blog "𝘱𝘢𝘯𝘥𝘢𝘤𝘰𝘮𝘦𝘭" and thank you juga sebab support 💕 . Hope sangat pandacomel tak menghampakan awak awak semua .𝘼𝙎𝙎𝘼𝙇𝘼𝙈𝙐𝘼𝙇𝘼𝙄𝙆𝙐𝙈 ❤.



No comments:

Post a Comment